Hakkımda

Fotoğrafım
gördüğüm herşey 'hmm buna benzer şunu yapabilirim ben de ' diye fikirler uyandırır yıllardır aklımda..İnternette benzer insanların olduğunu görmek çok hoşuma gitti. Birşeyleri üretme süreci, neredeyse ortaya çıkan üründen daha çok zevk veriyor bana. Uçuşan fikirleri yakalamak ve hep birlikte hayata geçirmek üzere :)

30 Mayıs 2012 Çarşamba

TAVUS KUŞUM

 Yine suzeni ile tavus kuşu işledim.
Beyaz bir elbise almıştım, eteğine bu güzel kızı çizdim önce :)
Kız diyorum ama sadece erkeklerinde bu güzel kuyruk varmış :)

 Çizdim dediysem , nerde bende o yetenek, bu güzel kuşun kafa bölümünü kopya çektim :)Alttaki pastanın da modelini beğendim, kafadan uyduruk bir kuyruk çizdim.


Böyle birşey çıktı:) Yaparken yine çok eğlendim:)

Elbisem bu :)  Keyifli bir yaz diliyorum:)  (gelirse :)



25 yorum:

Nihal Erpeden dedi ki...

Heyecanla bekliyordum, beklediğime değdi, hatta bir bu kadar daha bekleseydim yine değerdi. Bayıldım. Ellerine sağlık Serpil'ciğim.

serpil dedi ki...

Size bahsettiğimde ' fimodan değil, nakış' demeyi unuttuğumu hatırladım şu anda :)) Çok teşekkür ederiiiim :)

Arzu dedi ki...

cok güzel, bu suzeniyi aldin götürdün sen Serpil'im....elbisenin uzerindeki halini de görmek isteriz :)

serpil dedi ki...

Teşekkür ederim canımcım, bir yaz gelsin giyerim inşallah :))

Hatice Sahin dedi ki...

Ellerine sağlık ,çok güzel olmuş.Eminim üzerinde daha güzel görünecektir.

aksungur46 dedi ki...

ÇOK DEĞİŞİK BİR ELBİSE OLMUŞ.işleyen ellerin dert görmesin en güzel günlerde giy

serpil dedi ki...

Hatice hanımcım çok teşekkür ederim, giyemedim henüz, yazı bekliyorum , gelemedi o da :))

serpil dedi ki...

Serpil adaşım çok teşekkürler, güzel güneşli günlerde giyeyim diye bekletemeyeceğim galiba, yarın yağmur var İzmir'de ama giymek istiyoruuuuuuuuuuum :))

Banuca dedi ki...

Ne güzel bir işlemedir buuuuu.... elbiseni dikkatli giy, bu güzelliğe birşey olmasın, elbisene birşey olursa, bunu kes, pano olarak duvara as olur mu :)

serpil dedi ki...

Çok alemsiniz :)))))))) Tamam peki öyle yapacağım, başım gözüm üstüne :)) Teşekkürler :)

AsOrTiK dedi ki...

itinayla işlediğin güzel elbiseni giyebileceğin yaz geldi serpil, gözün aydın:) eline sağlık harika olmuş, iyi günlerde kullan
sevgiler

serpil dedi ki...

Nagehan hanımcım teşekkürler :) Cuma günü giydim,arkadaşlarım da çok beğendi:) Bu arada blogger buluşmanızı gördüm ne güzel geçmiş, ne kadar güleryüzlüsünüz :) Saçınızın tonu da çok hoşuma gitti, kızıl saçlarımı özlediğimi hissettim, artık profil resmimdeki gibi değil de...sevgileeeer :)

mihrican dedi ki...

harika olmuş eline sağlık, güle güle giy :)

AsOrTiK dedi ki...

serpil'cim teşekkürler güzel sözlerin için. tekrar kızıl istersen herşey iki tüp boyaya bakar:)))
sevgiler

GÖNÜL dedi ki...

harika olmuş ellerinize sağlık

Çılgın Mevdoş dedi ki...

VALLA NE DİYEYİM HARİKA

serpil dedi ki...

Sevgili Mihrican, çok teşekkür ederim :) Başladım giymeye :)

serpil dedi ki...

Gönül hanımcım çok teşekkürleeeer :)

serpil dedi ki...

Müveddet hanım çok teşekkürler :) Ayrıca çok geçmiş olsun, takip ediyorum olanları.. Evet kendimize dikkat etmemiz lazım, bir kitap okuyorum , size de tavsiye edeyim, çok şey öğrendim: Taş Devri Diyeti. Diyet kitabı değil, doğru beslenmeyi , yaptığımız yanlışları, piyasadaki hileleri anlatan bir kitap. Sevgiler.

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Merhabalar,
Elbise ve işleme harika olmuş.Ellerine sağlık canım:)
Cicini güle güle iyi günlerde giymen dileklerimle sevgiler...

serpil dedi ki...

Seval hanımcım hoşgeldiniz, çok teşekkür ederim, başladım giymeye , gören elbiseyi böyle aldım sanıyor :)) sevgiler.

Follow_me dedi ki...

çok hoş olmuş. ellerine saplık.

Görüşmek üzere

www.bakbuharika.blogspot.com
http://www.facebook.com/harikadekorasyon

serpil dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Moda dedi ki...

on parmakta on marifet :)

serpil dedi ki...

Çok teşekkür ederim sevgili moda :)